test.html

Alisia - Men li pitash

Tüm kadın ayakkabısı fırsatları için tıklayın !


Alisia - Men li pitash
Balkani Muzika -  Think different  
LYRICS:

Aide..
Oshte poruchvash mi , za da ostana.
Gledash me vsyakush, az drekhi nyamam.
Losho mi deistva da piya s tebe.
Losho za mene , no ne i za tebe.
Men li pitash , iskam li?
Purvo vinagi otkazvam,
no vednuzh otkazha li,
dvoino poveche shte iskash.
Men li pitash, trugvam li?
Vtori put shte ti otkazha.
Tretiya mi go spesti,
a napravo me otkradni.
Iskash me nali? Mnogo ti lichi!
Dishash v mene , govorish mrusno.
Trugvam si veche e da , no e kusno.
Losho mi deistvat sreshtite s tebe.
Losho za mene, no i za tebe-beibe.
Men li pitash , iskam li?
Purvo vinagi otkazvam,
no vednuzh otkazha li,
dvoino poveche shte iskash.
Men li pitash, trugvam li?
Vtori put shte ti otkazha.
Tretiya mi go spesti,
a napravo me otkradni.
Iskash me nali? Mnogo ti lichi!
Men li pitash , iskam li?
Purvo vinagi otkazvam,
no vednuzh otkazha li,
dvoino poveche shte iskash.
Mnogo ti lichi!
Share this video :