test.html

Rihanna - Where Have You Been


Rihanna - Where Have You Been
Balkani Muzika - the best musics in the world
LYRICS:

   I've been everywhere, man
   Looking for someone
   Someone who can please me
   Love me all night long
   I've been everywhere, man
   Looking for you babe x2
   Searching for you babe
   Where have you been
   Cause I never see you out
   Are you hiding from me, yeah?
   Somewhere in the crowd
   Where have you been?
   All my life, all my life
   Where have you been? All my life x4
   I've been everywhere, man
   Looking for someone
   Someone who can please me
   Love me all night long
   I've been everywhere, man
   Looking for you babe x2
   Searching for you babe
   Where have you been
   Cause I never see you out
   Are you hiding from me, yeah?
   Somewhere in the crowd
   Where have you been?
   All my life, all my life
   Where have you been? All my life x4
   You can have me all you want
   Any way, any day
   To show me where you are tonight
   I've been everywhere, man
   Looking for someone
   Someone who can please me
   Love me all night long
   I've been everywhere, man
   Looking for you babe x2
   Searching for you babe
Share this video :