test.html

Andrea & Galena - Bliasak Na Kristali



Balkani Muzika - Hello music
LYRICS:

Andrea:
Tazi vecher ne sm ot krotkite,
neshcho ludo sega shche pravya s teb.
Neka da ti go iztantsuvam, kolko
seksi za teb da bda...

Galena:
Vv ochite kristali pravya ti
i razlivam se v rtsete ti.
Neka toplo da ti stane,
neka v teb raztopya se dokray...

Pripev:
Vizh telata ni, kolko sa piyani,
sega shche pada strast na kristali.
Nakde vrvim ye kristalno yasno,
shche zavrshim strastno...
Kak izp"lvash me, stavam tvoya znam,
vsyaka kapka v teb s nikoy ne delya...
Znam kristali led tryabvat ti sega,
shchom goreshcho ye, znachi s"m doshla...

Andrea:
Zopomni me, kak izpivakh te i
kristalite v ochite mi.
Kato strast na more, pomni me,
kolko zhadno prelsti me...

Galena:
Kolko p"ti raztopyavame i razpalva me,
i okhlazhda me.
Kato og"n i led pomni me,
kak ti kazvakh s tozi glas vzemi me...

Pripev:
Vizh telata ni, kolko sa piyani,
sega shche pada strast na kristali.
Nak"de v"rvim ye kristalno yasno,
shche zav"rshim strastno...
Kak izp"lvash me, stavam tvoya znam,
vsyaka kapka v teb s nikoy ne delya...
Znam kristali led tryabvat ti sega,
shchom goreshcho ye, znachi s"m doshla...

Temperaturata se vdigna, stana goreshcho
the temperature is rising, it's getting hot
Galena i Andrea shche vi kazhat neshcho..
Galena and Andrea are going to tell you something

Iskash,iskash li... i dvete iskash li...
you want, do you want... both of us do you want

Andrea:
Tazi vecher ne sam ot krotkite,
this night i'm not one of the quiet ones
neshcho ludo sega shche pravya s teb.
i'm going to do something crazy now with you
Neka da ti go iztantsuvam,
let me dance it for you
kolko seksi za teb da bada...
how sexy should i be for you

Galena:
Vav ochite kristali pravya ti
i'm making crystals in your eyes
i razlivam se v ratsete ti.
and i'm spilling in your hands
like she melted and is now spilling
Neka toplo da ti stane,
let it become warm for you
neka v teb raztopya se dokray...
let me fully melt in you

Pripev: chorus
Vizh telata ni, kolko sa piyani,
look at our bodies, how drunk are they
sega shte pada strast na kristali.
now passion in crystals will fall
Nakade varvim ye kristalno yasno,
it's crystal clear where we are going
shche zavarshim strastno...
we'll finish passionately
Kak izpalvash me, stavam tvoya znam,
how you are filling me, i know i'm becoming yours
vsyaka kapka v teb s nikoy ne delya...
i'm not sharing even a drop of you with no one
Znam kristali led tryabvat ti sega,
i know you need crystals ice now
shchom goreshcho ye, znachi sam doshla...
if it's hot , that means i came

Andrea:
Zopomni me, kak izpivakh te i
remember me how i drank you up
kristalite v ochite mi.
and the crystals in my eyes
Kato strast na more, pomni me,
like a passion at the see
when you are at the see for a vacation, remember me
kolko zhadno prelasti me...
how thirstily you seduced me

Galena: chorus
Kolko pati raztopyavame i razpalva me,
how many times you melted me and seduced me
i okhlazhda me.
and cooled me
Kato ogan i led pomni me,
remember me like ice and fire
kak ti kazvakh s tozi glas vzemi me...
how i told you with this voice "take me"

Pripev: chorus
Share this video :